Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 8 May 2024 12:47:22 +0300

Tere!

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/00264 
aadressile Tartu maakond, Kastre vald, Haaslava küla, Järve, Tartu maakond, 
Kastre vald, Haaslava küla, Järve (Mast, Sideseadmete konteiner) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Maapinnast üle 45 m kõrguse ehitise 
kooskõlastamine lennundusseaduse § 35 lõike 4 alusel.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26974476>  (menetlus nr: 
410924), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (KERLY KODASMA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister